Met de Klimaat fiets 4 maanden door Nederland 2017 - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Lucas Groot - WaarBenJij.nu Met de Klimaat fiets 4 maanden door Nederland 2017 - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Lucas Groot - WaarBenJij.nu

Met de Klimaat fiets 4 maanden door Nederland 2017

Door: LUCAS

Blijf op de hoogte en volg Lucas

30 Mei 2017 | Nederland, Middelburg

Half Mei op pad naar Bennekom. Daar is de jaar bijeenkomst van de Quakers. Daarna vallen er onderweg door alle getril wieken van de molen en zakt de ijsbeer door het ijs. Hoe symbolisch. Na een week al terug.
Terug naar huis in Renesse dus. Klimaat kar renovatie.

Een week later vertrek richting Middelburg want daar moet het klimaat ook nodig gered worden. De overnachtingsplekken bij mensen van "Warm Showers", zijn steeds hartverwarmend. Zij kennen ook het afzien van de lange afstand fietser door Europa. Dat schept een band.
Ik stop vaak op pleinen en parken of voor een supermarkt om wat aanspraak te maken. Met de fiets ben je toch minder aanspreekbaar/bereikbaar dan lopend.
Ook voor mezelf helpt het om geregeld pas op de plaats te maken. Rust inbouwen , relativering , een praatje over de zieke hond of de rozen die zo mooi in bloei staan.

  • 24 Juni 2017 - 13:24

    Cees:

    Lucas, succes met je missie.
    H.gr. Cees

  • 25 Juni 2017 - 20:56

    Willem:

    Ha Lucas, een goede reis!

    Het weer zit (zat) in ieder geval mee.

    Ik wens je veel interessante ontmoetingen en innerlijke vrede!

    Hartelijke groet,

    Schrijver HMV

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Middelburg

Lucas

Lucas de Groot uit Renesse liet per 1 april 2014 huis en haard achter zich om als peace pelgrim de volgende jaren door Europa te wandelen. Met wandelkar en harp. Na Engeland en Duitsland nu 5 maanden door Nederland , met liefde en dankbaarheid voor onze aarde en het klimaat als thema. Met de fiets dit jaar omdat 1 voet het niet meer goed doet. ENGLISH: Lucas de Groot left home behind at 1 april 2014 for the coming years to walk as peace pilgrim thrue Europe. With a walking trolley and a harp. To aim more inner peace for him selve and to meet and inspire others for this. " Klimate issues are written on the trolley. In 2017 with a Klimate Bike.

Actief sinds 11 Maart 2014
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 16120

Voorgaande reizen:

26 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

03 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

05 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

10 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

10 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

10 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

11 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

02 April 2014 - 31 Oktober 2014

Stappen naar (innerlijke) vrede

Landen bezocht: